joi, 26 februarie 2009

Anne Douglas și inuiții din nord

Am cunoscut-o azi, pe Anne Douglas, o bunicuță tare de treabă, căreia i-am instalat rețeaua și proaspătul computer HP.

Anne este antropolog și am vorbit puțin despre regiunile polare din nordul Canadei, unde a fost de câteva ori. Mi se pare fascinant și original să faci ce a făcut ea. Mi-a arătat poza unui copil inuit, cu un mare ghețar în fundal și mi-a promis că îmi trimite un link cu filmele unui localnic despre regiunile nordice și oamenii care trăiesc acolo.

Trebuie să recunosc, că un orășel bucolic cum e Battle Harbour (l-am găsit întâmplător pe internet) e frumos vara, dar iernile sunt lungi și friguroase pe acolo și inuiții au și ei dificultățile lor. Dar nu aș da o vacanță într-un astfel de oraș pe nici o croazieră la Santorini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu